Pages

Saturday 4 April 2015

something new hee :)

Assalamualaikum semua ...
alhamdulillah masih diberi peluang oleh Allah untuk saya update post di blog ini. Sudah terlalu lama saya tidak membuat sebarang news dalam blog ini. buat pengetahuan semua,antara sebab saya tak update status ialah :

  1. password dan email lupa. saya ada banyak email , tambah pula kena ingat email my parents..so tulah.. hmm.. hehe 
  2. tak ada masa nak buka kalau ingat pun hahaha sebab dalam beberapa tahun kebelakangan dan kedepan ni saya busy macam pm. eh macam pak najib.haha gurau... saya terlibat dgn beberapa peperiksaan besar di sekolah menengah so (online facebook pun sekejap je, ni pulak nak berkarang di blog)
  3. busy.
  4. busy.
  5. dan sekarang (masa saya tulis post ni pun busy,cuma kesian je blog ni dah lama tak update) 
so itulah antara sebab musababnya...jadi saya dengan ini menyusun 10 jari meminta maaf.entah dah hilang cabut lari dah semua followers saya. takpe, blog ni saya jadikan diary la hehe :D 
jadi, lepas ini saya akan mengupdate lagi, insyaALLAH :)
wasalam

No comments: